Текст песни Хор московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою

Просмотров: 353
5 чел. считают текст песни верным
0 чел. считают текст песни неверным
На этой странице находится текст песни Хор московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою, а также перевод песни и видео или клип.
Канон
И поем канон, ирмос по дважды, тропари на 12: и паки последи ирмос оба лика вкупе. Есть же канон, от первыя песни до шестыя, творение Марка монаха, епископа Идрунтскаго: ирмосы же творение жены некия, Кассии именуемыя. От 6-я же песни до конца творение господина Космы. Краегранесие же канона: Каи симерон де Савватон мелпо Мега. Сиесть: И днесь же Субботу пою Великую. Глас 6.

Песнь 1.

Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.

{?} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.

{?} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.

{?} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.

Песнь 3.

Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.

{?} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.

{?} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.

{?} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.

Седален, глас 1:

Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!

Слава, и ныне, тойже.

Песнь 4.

Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.

{?} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.

{?} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.

{?} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.

Песнь 5.

Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.

{?} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.

{?} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.

{?} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.

Песнь 6.

{?} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.

{?} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.

{?} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное сущес
canon
And sing a canon heirmos by twice troparia 12 : and again in subsequent heirmos both face together . There is a canon of songs to pervyya shestyya , Brand creation monk , bishop Idruntskago : heirmos same creation nekiya wife , Cassia imenuemyya . From the 6th to the end of the same song creation Mr Cosmas . Kraegranesie same canon : Kai Simeron de Savvaton melpo Mega . Siesta : And this day is Saturday sing the Great . Tone 6 .

Song 1.

Eirmos : waves sea skryvshago persecutor of old tormentor , under the earth with a roof otrotsy saved : but we Thou damsel ASIC to the Lord : glorious bo glorified .

{ ?} O Lord my God ! Original song and I will sing you a song funeral , burial thy life moeya opened the inputs and death by death, and slay hell .

{ ?} Woe unto thee on the throne , and share in the tomb premundane and underground , and mused my Savior , Thy zyblyahusya killing : more so crazy bo seen wast dead Zhivonachalniche .

{ ?} Yes Thy glory all things filled , hast come down to lower ground from you bo not hidden part of my ilk in Adam , and was buried , rotting on me obnovlyaeshi , Mankind .

Song 3 .

Eirmos : You, on the waters of the whole earth povesivshago neoderzhimo , creature, beheld on the frontal hang , many horror sodrogashesya : innumerable holy, except Thee, O Lord , calling out .

{ ?} Images showed Thou Thy burial , vision multiplying . But now thy inmost bogomuzhno hast grasped and those in hell , O Lord : innumerable holy , do not you cry, O LORD .

{ ?} Prostrated Thou hast joined palms and drevle razstoyaschayasya . Garment , O Savior , hedgehog in the shroud and in the tomb , Thou okovannyya allowed : innumerable holy, except Thee, O Lord , calling out .

{ ?} Coffin and printingWe , Nevmestime , Content wast volition : for thy strength didst action is shown , bogodeystvenno singing : innumerable holy, except Thee, O Lord of Mankind .

Sedalia, Tone 1:

Your coffin , Savior, from the dead warriors streguschii oblistaniya yavlshagosya Angela things were made , propovedayuscha wives Resurrection . You praise , aphids consumer! You cling , was raised from the grave and our One God !

Fame, and now , toyzhe .

Song 4 .

Eirmos : On the cross Thy Divine emptying foreseeing Habakkuk , terror, Cried Thou hast stopped strong power, Blessed join those in hell , Thou almighty .

{ ?} SEDM day this day hast sanctified , Thou hath blessed repose of old cases : prevodishi bo every kind and obnovlyaeshi , subbotstvuya , my Savior , and edifying .

{ ?} By the power luchshago , pobedivshago thee from thy flesh the soul section , rasterzayuschi bo Wallpaper Ties - death and hell , Word, thy powers .

{ ?} Hell , Word, shit Thee , angry, vain man deified , wounds and hurt Vsesilnodetelya , terrible as SPAR died .

Song 5 .

Eirmos : Manifestation of Thy Christ, mercifully to us byvshago , Isaia , having seen Unfading Light of noschi utrenevav , vzyvashe : and the dead raised vostanut suschii in the graves , and all ye zemnorodnyh rejoice .

{ ?} Novotvorishi earthly woes , the Creator , the finger of the former , and the shroud and coffin hedgehog is in thee, Word, Sacrament . Handsome bo Adviser You Rozhdshago Council forms , in Thee Majestic novotvoryaschago on me .

{ ?} Death - mortal , burial - corruptible prelagaeshi : tvorishi bo imperishable , immortal bogolepno create acceptance , flesh bo Your not a defilement , O Lord , thy soul below in hell strannolepno byst left .

{ ?} From Nebrachnyya proshed proboden and ribs , my Sodetelyu from Ney hast Thou update Levine , former Adam , falling asleep more so natures natural sleep and erecting a life of sleep and corruption , Thou almighty .

Song 6.

{ ?} Eirmos : Yat byst but not deterred in perseh whale Jonah : Your bo wearing image , Stradavshago and burial He granted , Thou from the palace , from the beast begone : priglashashe same Custody : hranyaschii vain and false mercy left this very natural .

{ ?} Bien wast but not split art Thou, O Word, Thou eyazhe partook of flesh : If ye bo and destroy your temple during the passion, but also the only taco whi composition and flesh of Thy Godhead . In both Thou alone art the Son , the Word of God , God and Man .

{ ?} Homicidal but not bogoubiystvenno byst sin of Adam : If ye bo postrada Thy flesh and duodenal susches
Опрос: Верный ли текст песни?
Да Нет